fredag 7 september 2012

Quiltköping.


Så var det premiär!
Första gången jag träffade Eva & Anna!
Så roligt!!!
Tänk att ha pratat så många gånger med folk, men aldrig träffat dom.
Äntligen var det dags!
Jättetrevlig affär de hade byggt upp och det fanns verkligen
tillfälle till fynd!

Det var ju inte bara i Annalundas affär man kunde fynda,
men jag försökte tänka mig för
(åtminstone lite grand).

Jag har inte räknat efter exakt hur många, 
men jag fick två kassar fulla med 
Afrika täcken av Nerikekviltarna!
Tack snälla ni!!!
Underbart!!!

Så roligt att träffa så många av er och SÅ roligt att ni
kom fram och hälsade!
Jag har inte mycket röst kvar nu i kväll och
både fötter och ben är väldigt glada 
att jag beslutat mig för att vara hemma i 
morgon!

Natti på er!
Kram
Maja


7 kommentarer:

  1. En mycket lyckad dag med andra ord.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack själv Maria.., tyvärr är det ju alltid lite stressigt!!! Men kramen din var go!! Idag kommer eldprovet,, hålll timmarna !

    SvaraRadera
  3. Så roligt med Quiltköping...
    kanske kanske ett annat år för min del.
    Vi får väl se dina inköp :))

    Kram o ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  4. Koselig å møte venner !! Jeg håper du hadde en flott tur til "quiltkjøping" og fikk kjøpt noe nytt til syrommet. Underlig det der at vi alltid trenger noe nytt der ;-)
    God helg til deg..

    SvaraRadera
  5. Nu har jag och mamma vart i Quiltköping:) Våra ben är tunga och trötta men vi hade jättemysigt och shoppat loss lite.
    Kramelikram Mia

    SvaraRadera
  6. Vad mycket fint det fanns i Quiltköping!
    Kram
    Nettan

    SvaraRadera
  7. Va kul det var att träffa dig! Hoppas du får det kul med Annas batik.. kram

    SvaraRadera