söndag 2 december 2012

Här hade jag...

...tänkt skriva att jag är ledsen, 
men det finns inget att visa upp idag!
Jag har promenerat, hälsat på Bettan, stickat, repat upp, pratat med mor i telefon
och glott på TV!
Två gånger har jag varit inne i paradiset, men det var på Evajs uppmaning.
Ingenting att visa och inte något särskilt att berätta.
Jo, det skulle väl vara att KM tittade på Google Maps
och jag bad honom kolla vid mitt föräldrahem.
Gissa om vi blev förvånade när vi såg min mamma gå till postlådan på kartbilderna!!!
Mamma var inte lika road, men vi tycker att det var väldigt kul!!!
De hade visserligen suddat hennes ansikte, men ingen kan ta miste på att det var hon!

***
Nu skulle jag bara skriva att inget särskilt hänt 
och jag inte hade någon bild att visa upp.
Då kollar jag mailen!
Mia, min underbara PingelMia som jag är så glad åt!
TACK ännu en gång!!!!
Jultabletterna till matbordet som 
maken "beställt".
Ni jobbar SÅ bra ihop!!!
Det vet vi som varit hemma hos er och sett hur ofantligt snyggt 
Ni har det med textilier som matchar inredningen, eller är det tvärt om?
*******************
Kram från mig på den första adventssöndagen!

Maja

6 kommentarer:

  1. Tack min underbara "fröken" för allt du lärt mig och inspirationen du ger mig!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Det är allt lite otäckt med Googlesmap... man kan verkligen kika in på tomterna!!Jag hittade grannen promenerande med sina hundar på gatan.
    Vilket fina adventsbord!! Verkligen snyggt och stilrent!
    Kramen är mottagen och kommer nu tillbaka till dig!

    SvaraRadera
  3. Kram från ett grönt men kallt Varberg ,,, och Evaj!!

    SvaraRadera
  4. Inte heller jag har sytt något idag, bara (nästan, tummen fattas) stickat färdigt en vante till Morris.
    Vintriga kramar

    SvaraRadera
  5. En kram tebaks till dig Maja, ge Raja en med från MonicaJ

    SvaraRadera
  6. Man behöver "laddardagar" fast jag brukar ha laddarveckor och i början av det här året hade jag laddarmånader :-)

    SvaraRadera