söndag 10 november 2013

Bevis!!!

Hallå där!

I dag tänkte jag bara visa att jag varit i mitt Paradis!
Nästan hela dagen!!!
Ja, Ni kan ju inte veta om det är sant,
men det är det!
Jag har sytt, umgåtts, lyssnat till klassisk musik och
busat med en "liten kille"!
Det är ju rätt ok att få kasta en jeansboll och
klappa lite på en mjuk hund om man jämför med detta:
Fast det är ju inte så dumt det här heller!!!
KM fick en paus i skobytet= Alla sommarskor UT i förrådet
och
Höst- & Vinterskor in i hallen.

God Natt!
Kram//Maja

P.s. Jag fick påpekande om att det såg "cluttrigt" ut i mitt syrum!
Än se´n då? 
Det är ju mitt syrum!!!D.s.

7 kommentarer:

  1. Har knappt stuckit näsan in i syrummet på flera dagar. Idag har vi haft födelsedagskalas :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. En härlig dag.
    Kluttrigt?! Det blir ju så när man gillar nåt.... Mysigt vill jag säga.

    ha det gott, kram.

    SvaraRadera
  3. Fina Du!! Vilka fina bilder på dig, KM och Zacke. Cluttrigt, ja ett hem som lever är cluttrigt. Jag gillar att se dig i ditt Paradis. Kraaaam från MonicaJ

    SvaraRadera
  4. Det var väl inte så farligt......du får ju plats själv ännu!!Kram från Bambi

    SvaraRadera
  5. Det er så deilig å få litt tid til å sy!
    I dag skal jeg også inn på syrommet å leke litt :-)

    SvaraRadera
  6. A lovely cozy place where the Maja magic happens. :o) Waving hello from Canada...

    SvaraRadera