onsdag 5 februari 2014

12

-Varför 12 i rubriken?

Ja, min "lottdragare" fick i "order"  att välja en siffra mellan 1-16 
eftersom det var antalet kommentarer jag hade i förra inlägget.

Nr: 12 var Irenes kommentar och sålunda blev att gå och leta lite i lådan för

 GRÖNT!
Grönt är skönt, men oj vad svårt!
Blandning av blågrön, varmgrön och lite blommor.
Det blir upp till Dig Irene att se vad Du kan få till av dessa bitar!

Tack alla Ni som skrev en kommentar!
Visst är det roligt att skriva blogginlägg, 
men det är ju alltid extra uppskattat att få kommentarer på dom också.
Därför valde jag att överraska med en utlottning av lite tyger denna gången.
************************************************************

Efter en dag fylld av maskinsömnad tänker jag avsluta 
kvällen med en härlig engelsk deckare (Kommisarie Banks)
och lite handsömnad!
************************************************

Ta hand om Er!
Kram//Maja

6 kommentarer:

  1. Grattis till Irene som får så härliga tyger i grönt! Grönt är skönt!
    Tycker att din avslutning på en sydag lät väldigt skön - njut kvällen!
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Grattis till Irene!!
    Din blogg är sååå stooor ikväll så jag får skrolla hela tiden... undrar om det är mig eller dig det är fel på... eller kanske datorn!?
    Jag lyssnar just nu på "I mörkrets skugga" ( DCI Alan Banks)... spännande!!
    Kram och God Natt
    Ska lägga mig tidigt med propparna i öronen!

    SvaraRadera
  3. God morgon Maja! DU har berömt en symaskins butik. Är den i Skara eller Skövde .Jag minns inte vilket behöver få hjälp med att övertråden bildar trassel på undersidan..Här har vi endast en man som reparerar maskiner en surgubbe som jag kom i dispyt med.Han lyssnade inte på varför jag lämnade dit maskinen skulle ha 1,200 kr för att gå igenom maskinen.Dumt nog lämnade jag den ,men ska ringa och hämta tillbaka maskinen.

    SvaraRadera
  4. Men oj! Tack Maja! Det blir en riktig vitaminboost - precis vad som behövs när man legat däckad i feber och ledvärk. Tack snälla!!

    SvaraRadera
  5. Grattis till Irene! Ja visst är det kul med kommentarer, det inspirerar det med!

    SvaraRadera