torsdag 19 februari 2015

Terapisömnad

Dagens Tack går till min sykompis Bettan,
 som höll mig i sällskap under hela förmiddagen.
Visserligen bara genom Skype,
men det räckte!

Jag avskyr att "gå i väntans tider" 
och hela förmiddagen i dag gick jag och väntade på att klockan skulle bli 14.00.
Tandläkartid!!!
(det gick så där och just nu fastar jag,
klockan 21.00 får jag ta nya smärtstillande)!!!

Så medan Bettan och jag pratade
 sydde jag en liten "små-pengs-börs" av http://gunilla-sytanten.blogspot.se/ stadkanter
och jag plockade fram en gammal Scrapbag där några remsor och någon FQ
av Kate Spains tyger låg.

Jag gillar att leka med olika idéer på "bälgnessen".
Det är en hel del av dom som jag inte visat och som aldrig kommer att synas här i bloggen,av den enkla anledningen att de inte är bra nog, men denna versionen gillar jag!


"Lillplutten"
Åh, vad jag gillar dessa stadkantsarbeten, 
fast nu får det nog vara bra för ett tag!

Go´ kväll!

Kram 
Maja






8 kommentarer:

  1. Superläckra! :-)
    Hoppas du återhämtat dig efter tandläkarbesöket!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. "lillplutten" blev ju jättesöt! "Bälgnessen" blev också fin! Hoppas du kryar på dig snarast med tandslingen. Kram Ulrica

    SvaraRadera
  3. Den terapisömnaden blev toppenbra! Bälgnessen är jättefin men den lilla blev min favorit! Den är såååå söt och faller mig precis i smaken! Vill också göra! :-)
    Kramisar

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig terapisömnad du har åstadkommit idag, de små stadkantsbörsarna är bara så söta och bälgnesses gullig. Hoppas tabletten har börjat hjälpa nu! Kram

    SvaraRadera
  5. Terapisömnad, just vad jag känner att jag behöver massor med nu!
    Bälgnessen är hur fin som helst och stadkanter är alltid charmigt.
    Hoppas på mindre smärta i morgon!

    SvaraRadera
  6. Såååååå läcker :))
    Tur att du kunde 'glömma' bort det jobbiga för en stund!!
    Ha det så gott

    SvaraRadera
  7. God bedring med tannen din. Koselig med selskap av vennine og du fikk laget mye fint !

    SvaraRadera