onsdag 14 september 2011

Tack, igen!!!

Denna ängeln har flyttat till Göteborg.
Hon fick flytta från mig för två veckor sedan
 och följa med en rar tjej, en Maria, ut på nya äventyr.
Jag vet att ängeln kommer att bli väl omhändertagen
och genom att ge bort den så tror jag att Maria 
kommer att komma ihåg mig!

Jag tror att denna ängeln är från en norsk bok av Anne Eikenes.
Jag har iaf färglagt bakgrundstyget.

På tal om änglar!
som sitter och syr och rätt som det är skickar 
ett paket med Afrikatäcken?

En ängel kanske???

Tre underbara täcken kom på posten idag!
Tack Gun!!!

Just nu så händer det en hel del i Paradiset och bilder kommer,
men först ska det bli färdigt och 
sedan ska jag få se och fota Bettans arbete. 
Vi har två veckor kvar att göra färdigt våra födelsedagsutmaningar!
Tänk vad tiden går fort!

Nu får ni ha en fin kväll!

Kram Maja


4 kommentarer:

  1. Håller med dig M,,tiden den går alldeles för fort.
    Både din och Guns arbeten är så fina och jag tror att bakom varje alster du visar idag ligger det många tankar!!kramis

    SvaraRadera
  2. Jättefin ängel!
    Jag har sytt jättemycket denna veckan så ögon går i kors..:) men det är så roligt!
    Du inspirerar mig jättemycket!
    Det var så kul att du fattade precis vad jag menade med min kommentar på fb igår om frölundas tröjor, jättefult!
    Ha det gott!
    Stor kram Mia

    SvaraRadera
  3. En så'n söt ängel.
    Ska försöka komma igång med fler täcken. De två som jag gjort ligger i en kartong tillsammans med babykläderna och väntar på fler resenärer för att utnyttja portokostnaden till max :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Änglar finns överallt runt om oss i alla olika skepnader och det värmer alltid när en visar sig och gör sina änglahandlingar ;)
    Kram Lizzan

    SvaraRadera