torsdag 30 maj 2013

Skolan är slut...

för i vår och Sanna fick en chans att
sätta sig ner och bara sy!!!
På några dagar har hon producerat
både det ena och det andra.
Denna kasse började hon på för flera år
sedan och hon gav delarna till mig när hon flyttade till Irland.
Jag tyckte att den var så mycket "Hon" att jag lät den ligga
och vänta in rätt tillfälle för henne.
I tisdags var den färdig och
bilden från hennes mobilkamera är väl inte den bästa,
men så här kan man göra med ett par gamla gråsvarta jeans!
*******
För mig har det inte blivit så mycket gjort,
men några scrapsremsor har jag skurit
och lite har jag klappat på tyger.

Någon dag ska jag sy något av dom också;-)
****************************
I morgon är sista dagen i Maj.
Har du något scrapsarbete som du vill ha med i Majdragningen?
Kom ihåg att göra en klickbarlänk till www.majasparadis.blogspot.se
visa din bild och skicka ett mail alternativt lämna en kommentar till mig
här i bloggen så att jag inte missar ditt bidrag!

God Natt!
Kramar//Maja

4 kommentarer:

  1. Jättesnygg kasse!!!
    Kram Mia🌞

    SvaraRadera
  2. Skriver åter igen,,denna goa och flitig tös!!!Bambikramar

    SvaraRadera
  3. Inga scrapsarbeten klara här. Vi har sådan värmebölja att vi mest ligger och flämtar. Pust, pust!!! Bara att passa på att njuta, vem vet hur länge det varar. Vad sägs om +30???

    SvaraRadera
  4. Vare sig scraps eller nåt annat har jag sytt så det blir inget deltagande för mig... den här gången heller!!
    Vad fiffigt av dig att inte sy Sannas kasse färdig... utan sparade den till henne att göra färdig efter sitt huvud!
    Dina remsor blir till nåt fint den dag var du bara lugn för det!
    Kram

    SvaraRadera