torsdag 6 februari 2014

Lite våt i ögonvrån...

...har jag varit i dag.
Först av glädje och förvåning.
Jag väntade på post och några speciella tyger.
Visste ju att de var på gång, fick ett fint kuvert och
tänkte att hon minsann hade dekorerat det fint!
Öppnade och kunde inte fatta vad jag såg!
Inga pasteller och ingen räkning!!!
Men många tygbitar 
och
ett näsduksfodral!
Speciellt utvalda tyger till mig, fina ord och en stor omtanke!
Tack Eva!

************************************************************

Jag skulle visat upp min fina gåva tidigare i dag hade jag tänkt,
men jag har inte hunnit!!!
I stort sett hela dagen har gått åt på denna boken!
Nyss slog jag igen den efter att ha hamnat på sidan 398!
Måste erkänna att KM tittat oroligt på mig en stund
(hade ingen aning om att jag lät också).
Jo, jag är fortfarande våt i ögonvrån, 
men detta var en riktigt bra bok!
Tack för boktipset Gunilla!

Kram på er!
Maja

4 kommentarer:

  1. Det måste vara en härlig känsla när en bunt tyg ramlar ner i brevlådan UTAN räkning :)
    Boktips är aldrig fel
    Må så gott dena fredag, det skall jag :))

    SvaraRadera
  2. OjOjOj, vilket fint paket som kom till dig idag, förstår din glädje och det våta. Gillar dina boktips. Kram från MonicaJ

    SvaraRadera
  3. Den boken har jag också läst. Jättebra!!!! Så trevligt med små överraskningar så där.
    Det är du värd.

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt paket du fått, dina färger helt klart :))

    Tackar för boktipset. Kram!

    SvaraRadera