torsdag 16 april 2015

En utmaning för Dig?

 Detta tyget är verkligen en utmaning för mig!



När vi var hos
  "Titti på Ranten" 
igår så passade jag på att fråga om hon kunde tänka sig att sponsra med ännu ett utmaningstyg.

Det kunde hon och jag fick själv välja mellan några olika rullar.

Nu kan man ju verkligen fundera på
  VARFÖR i HELA VÄRLDEN,
jag då väljer detta???

Alla som känner mig vet att jag visserligen gillar starka färger, 
men att jag INTE gillar djurtryck!!!

Jag valde detta för att det verkligen är en 
utmaning!!!
Tyget i sig är ett fint KOKKA-tyg från Japan,
men vad syr man av det?

Är Du intresserad att vara med och dela på biten som jag fick?

Skriv i så fall upp dig i kommentarsfältet nedan.
Anonyma måste se till att också skicka sin adress till mig på:
maria punkt grahm snabela outlook punkt com

Jag vill inte redan nu bestämma hur många som kan vara med, 
för om jag anser att det blir för många
 så kommer jag att dra lott bland de som vill ha en bit av tyget.

På söndag den 19 April delar jag upp biten och under veckan som kommer postar jag.

P.g. a. att vi har en examen att fira så (antar att några av er också har det) så har vi en hel
månad och lite till på oss att sy.

Arbetena ska redovisas på bloggar
 och genom foton till mig den 5 Juni!
Då har vi 8 veckor på oss att sy något riktigt djuriskt!!!;-)

Denna gången får DU lägga till hur många tyger som helst!!!

VÄLKOMMEN med Din intresseanmälan!

Go´Kväll!

Maja


12 kommentarer:

  1. Hej! Jag är gärna med på utlottningen av det härliga djurtyget. En riktig utmaning! Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Så spännande! Jag är inte heller mycket för djurtryck men är gärna med på en sån utmaning!

    SvaraRadera
  3. Hej! Det var länge sen jag var med på något bus så jag är gärna med på denna utmaning. ☺ Så jag hoppas på tur i lottning.

    SvaraRadera
  4. Hej. Det var länge sen jag var med på något bus. Så jag hoppas på tur i lottning så att jag kan vara med och utmana mig själv. ☺

    SvaraRadera
  5. Det tyget gillade jag. Så jag är gärna med på din utmaning. Tack busiga Maja

    SvaraRadera
  6. Jag är gärna med på utmaning. Ja det är verkligen ett utmaningstyg. Hoppas på tur.
    Birgitta på Tjörn. Mostergittan@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Ja, detta tyget ser ut som en utmaning för mig!
    Och just den känslan gör att jag skulle vilja "vara med och dela Din tygbit".

    Det är som Du säger "mycket i dessa dagar",
    men som tur är har vi ju nätterna att ta till när det kniper.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  8. Trodde inte att jag skulle säga det här men det är något med det tyget som säger; GÖR NÅT!!! Vill också gärna vara med!!! :-)))
    Kramisar

    SvaraRadera
  9. Waow, vilket fantastiskt läckert tyg! Jag vill jättegärna vara med på lottningen! :-)
    Kram! Brita

    SvaraRadera