torsdag 21 mars 2013

Liten nesse och förstärkning

I dag har jag knappt haft tid för att sy.

Sedan "stal" jag mig några minuter i Paradiset.

Båda sidor på min lilla nesse kommer här;
Fast jag ljuger lite när jag skriver några minuter.
Det var nog två timmar!
Den blev klar för 20 minuter sedan.
Jag är nöjd och glad!
En sak är säker; 
Jag kommer inte vara lika artig och generös som
Katherine i Canada var mot mig
 och skicka den till givaren av scrapsen.
Jag nöjer mig med att tacka  Evaj 
och konstaterar att;
Denna stannar hos mig!!!

******************************************************
I dag kom förstärkningen!
Jag nästan lipade för Gunilla härom dagen.
var så besviken på min gröna "Twirl".

I dag kom 
ett stort kuvert fyllt med gröna tyger!
Tack, "Syrran"!!!

Natti, natti!

kram
Maja


6 kommentarer:

  1. Vilken fin Nesse!
    Grönt är skönt:))
    Jag har inte sytt något denna veckan, mest bara klappat på tyger:))) och vips så är den snart slut:)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Tur man är ekorre och sparar och dessutom kan med att skicka iväg desssa små bitar som egentligen skulle vara i soppåsen,,till någon som blev glad och fick en ny liten snygg förvaring!!Bra jobbat Maria!!Kramen

    SvaraRadera
  3. Söt nesse i dina färger!
    Vilken tur med kompisar som har bitar att dela med sig av!

    SvaraRadera
  4. Härlig och gillar zigzagbanden!
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  5. En herlig blå sminkepung, akkurat i mine farger. Blått er flott.

    SvaraRadera
  6. Nessar får man inte för många utav. Och din blev fin.
    Snäll syrra du har :))
    Kram!

    SvaraRadera