söndag 15 januari 2012

Har just fått skäll...

...av dotera.
Så vi kan väl låta det vara bra med det!
Ja, jag har sytt!
Crazykuddar sydda i olika tekniker.

Deras baksidor.
Jag har tappat min" fingertoppskänsla", 
men är glad att det blev kuddar till slut!
Kan bara konstatera att jag håller med Sanna i allt vad hon sa
och att det nog inte blir så mycket mer sytt på några dagar!
**********************
Har läst ut ännu en bok:
Michael Connelly:
Hotet
Kändes tunn; bara 220 sidor, men jag
gillar Connellys böcker,
 så naturligtvis tycker jag att den var bra!
********************
Får bli tidig sänggång i kväll!
Orkar liksom inte mer!
Natti!
Maja

12 kommentarer:

  1. Sov gott.
    Önskar dig en skön vecka.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Aja baja! Du får bara sy en liiiiten stund i taget med låååånga pauser emellan.
    Hoppas du inte blir sämre nu.
    Kuddarna blev i alla fall jättefina.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Anar att hon tycker du ska ta det lugnt men jag tror inte att det är bättre att vara uttråkad. På ett sätt lär man sig leva med sin smärta. Säger jag som inte har en aning om vad du lider av. Sorry!

    SvaraRadera
  4. Tänk att det förbjudna alltid är det som lockar mest ;o) Färstår dig så väl! Mångar kramar Ullis

    SvaraRadera
  5. Fina kuddar men Du måste ta det lugnt!!!!! kram

    SvaraRadera
  6. Det är svårt att hålla fingrarna i styr när det liksom börjr krypa under skinnet! Kreativiteten ska ut.
    Läsning är ju ändå en trevlig sysselsättning, när man inte får skapa.

    SvaraRadera
  7. Kuddarna är fina, men jag förstår dottern din: hon vill ju dig bara väl. Kram Annika

    SvaraRadera
  8. Jättesnygga kuddar! Tat lugnt och försy dig inte! Från en annan badkruka:O))

    SvaraRadera
  9. Jag tror alldeles säkert att jag håller med Sanna!!
    ... men kuddarna blev fina :)

    Ta det lugnt,
    kramis!

    SvaraRadera
  10. Flotte puter !!!
    Puter har jeg faktisk aldri laget før ..

    SvaraRadera