lördag 18 februari 2012

Ännu ett Afrikatäcke...

...den här gången är det "min" Pingla Mia,
som varit i farten!
Detta fina täcke lämnade vi i Stenum i går.
De färgade bitarna i mitt sektionen
var jag på väg att slänga,
men eftersom jag vet att Mia gillar sådana här tyger
så fick de följa med hem till henne och
vilket härligt resultat det blev!!
**********************
Jag tar det lugnt och spelar en hel del Wordfeud.
Alldeles för mycket antagligen,
men det är ju rätt så roligt
och lite lär man sig ju under "färden".
************************************
Nu hoppas jag att ni får en fin kväll
och att "rätt" låt vinner!
Jag hejar på Andreas,
utan att ha hört hans låt!
Så kan man också göra;-)

Kram på er!
Maja

5 kommentarer:

  1. Rutor är alltid så fint.
    Trevlig lördagkväll.
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  2. Fint blev det!
    Visst är det roligt med wordfeud, spelar det ibland med mannen.
    Önskar dig en trevlig kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter bra det att du tar det lugnt nu.....Jag har ingen favvo klar ännu men jag hoppas det ger sig sen....
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  4. Tänk att jag fått en ekorrkompis,,, så kul!! Bra Mia ,inte ska det slängas något här inte!!!kram

    SvaraRadera
  5. Det blev ingen Melodifestival för syrran och mig. Vi hade roligare saker för oss :-)
    Kram

    SvaraRadera