tisdag 7 februari 2012

Testar tunnelseende

Ja, inte mitt eget, men Gudruns.
I kväll postade jag ett kuvert med lite blå scraps i olika
storlekar till henne med en uppmaning om att 
"Leka konstnär"
Det betyder ju att hon har fria tyglar,
men jag lade till att hon skulle använda lite Angelina 
ett eget tyg!
Färdigt innan Mars utgång.

Hoppas att ni andra som skickat
era adresser vill vara med och leka lite på detta viset också.
Jag kommer att skicka ut ett kuvert med scraps då och då
med en uppgift som adressaten får lösa på bästa sätt!
Inget som ska bedömas utan bara för att det är skoj!

Gun och Maria ska få sina tyger också.
Jag har varit och köpt kuvert nu i kväll
så förhoppningsvis går de i väg i morgon!

Kväll på er!
Vi ska ut och promenera!
Kram
Maja


5 kommentarer:

  1. Spännande att få leka konstnär och få allt serverat på silverfat!!Tror att Gudrun kommer att bara få det så där roligt ,,,vid symaskinen.
    Kuvert handlade jag idag också,,men på Gekås!!Kram på dig denna tisdagskväll

    SvaraRadera
  2. Så kul med utmaningar. Du vet ju var jag bor ifall du får lust att skicka något till mig - och jag gillar det mesta utom blått :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för utmaningen som ramlade i min låda igår ;)
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  4. Tack för den utmaningen. Och visst är posten snabb. Brevet landande i min postlåda för en halvtimme sen. Och nu snurrar det än värre i mitt huvud. Men några ideer är lite starkare än andra. Nu ska jag gå och sortera efter "value". Behöver inte längre fundera på vad jag ska göra när jag kommer ner till syrummet :-)

    SvaraRadera