fredag 10 augusti 2012

Fint besök!

Jag fick ett mail igår som gick ut på att
om jag var hemma i dag så
kunde jag få besök och en donation med täcken 
och material till Afrikatäcken.

Naturligtvis var jag hemma!!!

Som kund på, numera nedlagda Patch,
så kände jag igen en del av kviltarna
som Patricia hade med sig.
De hade fungerat som skyltmaterial i affären och
denna kvilt var en av mina favoriter!!!

Tack till Dig Patricia
och Tack till alla er som fortsatt
tänker och skänker täcken!!!

I kväll har vi haft en liten tjejkväll,
"manfolken" har varit på fisketur och
vi, några, "damer" har suttit här och bitit på naglarna 
och tjoat när de svenska handbollsherrarna
ordnat en ny medalj!
På söndag får vi se om det blev Guld eller Silver!

Kväll och Natti på er!!!

Både i Sverige, Norge ;-) 
och 
på övriga platser också
(det skulle vara så roligt om ni ville höra av er-
jag ser ju att ni finns i min statistik)!!!

Kram
Maja




4 kommentarer:

  1. Meen.. den skulle kunna vara mig favorit också!! Vilka fina gåvor!!
    Jag är glad över att det är över jag !! OS menar jag!
    Jag bättrar på din statistik varje dag... nästan och skriver! Synd att inte fler gör det för det är ju roligt att läsa!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att du kollar din statistik,,hmm ,,norrm. danskar och finnar och övrigt ..jag har även 5st i Indien...undrar just kan de svenska??
    haha,,,ser du haft en bra dag...HÄRLIGT!!Här sys det..fast det är helgkväll/kram

    SvaraRadera
  3. Vilken fin gåva! Jag gillar också den quilten! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  4. Mysigt med tjejkväll! Hoppas ni får lika mysigt idag då ;)
    Kram Lizzan

    SvaraRadera