lördag 11 augusti 2012

Jag skäms!

Härmed ber jag allra ödmjukast 
om ursäkt till
"min" Pingla Mia!
Jag har gått och funderat på varför hon inte redovisat sin
Debbie Mumm utmaning, 
men tänkt att det finns en förklaring.
OCH
Det gör det!!!

Inte tänkte jag på att Mia inte har blogg och
tokigast av allt:
Inte tänkte jag på att jag fått ett mail!

Den 19 Juni kom ett jättetrevligt mail till mig!
Där Mia berättar att hon testat en del utav
de tekniker som jag visat under våra träffar.  
Hon valde att sy en Maxi  Mug-Rug,
 för de tillfällen man ville ha en lite större fika. 

Idag "lyckades" jag radera en stor del av min mailbox
och då hittade jag bilderna och mailet från Mia!

Inget ont som inte har något gott med sig alltså!!!

Hoppas att du förlåter mig, Mia!

Ni hittar länkar till de andra deltagarna här: 
Kom ihåg att scrolla ner till 1:a Augusti.
Roligt att se era fina arbeten och
hoppas att ni vill vara med på mera bus och utmaningar!

På tal om bus så gick det iväg ett litet
"akut" bus till Ullis idag.
Kolla in hennes blogg inom det närmaste.
Hon har bara fram till innan Quiltköping på sig att visa upp vad hon sytt!
(hoppas att vi fortfarande är vänner, Ullis;-0)

Här har Hemligsömnaden fortsatt och är i hamn!
Förhoppningsvis kan jag snart få färdigt något som jag kan visa också!!!

Kväll och Kram!

Maja

7 kommentarer:

  1. ;-))
    Heia jeg har et nytt bidrag til din tidnings utmaning på bloggen min.
    4 nye kuverbrikker ...
    Fine Rug Mugs hos deg !

    SvaraRadera
  2. Bättre sent än aldrig... Eller eg. Var väl Mia tidig.
    Snygga är dom, muggmattorna. Bra jobbat, Mia.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Maja... du visar ju bara att du inte är en robot!!
    Det är mänskligt att fela och himmelskt att förlåta.
    Fina muggmattor har ju Mia gjort så det hade varit synd om vi inte fått se dem! :D
    Kram och sov gott

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att se de andras bidrag till din utmaning! Tänk att man får så olika idéer av samma tyg. Visst är vi väl skapande av bara sjutton :=)
    Kram, Gun A.

    SvaraRadera
  5. Så snygga muggmattor Mia sytt. Kul att se också vad mina "utmaningskamrater" sytt av sina tyger. Visst är det fascinerande att vi kan komma på så olika saker att sy av samma tyger! Och klart att jag vill vara med fler gånger :-). Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Men jisses det är ju snart! Vojne vojne. Får väl kolla brevlådan och se vad du ha hittat på den här gången ;) Kramar Ullis

    SvaraRadera
  7. Det gör absolut inget! Jag skickade den så tidigt eftersom jag är på landet nu och där är täckningen urdååålig:) Det är även därför du inte fått några kommentarer av mig. Nu sitter jag på Mössebergsbagarn och äter frukost och där har de gratis Wifi! Men jag läser din blogg även om jag inte lyckas varje dag:)
    Bamsekram Mia

    SvaraRadera