torsdag 3 januari 2013

Pinglande post och rolig mail

När jag hämtade posten i dag så plingade det
i ett litet bulligt kuvert.
En dörrprydnad!
Det var visst Evas försvunne lille krabat
som dök upp hos mig!
Tusen TACK till Eva som anat att 
kalla snögubbar värmer mitt hjärta!
***********
I gårdagens blogg efterlyste jag de Anonyma läsarna.
I dag fick jag mail från 
Gunilla Appelgren.
Här har hon arbetat med Twisterlinjalen
och bytt ut vissa delar och satt in djurbilder
som fanns på ett scrapstyg.
Jag tycker att den är jättefin med sina varma höstfärger!
Jag kommer att räkna in denna bland bidragen till Januaris scrapsutmaning.
Tack till Gunilla och jag hoppas att det kommer fler bilder
och trevliga mail från er anonyma!

***************
I går var jag och mina "ungar" och hälsade på hos
min bror och hans dotter.
De är nyinflyttade i sin lägenhet och gissa om jag blev glad!
Hela hennes rum var fyllt med lappteknik!
Denna sydde jag till Saras första jul-
2 veckor gammal fick hon ett scrapstäcke
med en snögubbe!
Vad annars, när man har en snögubbstokig faster?
***************
Nu önskar jag en God Natt!

Kram på Er!

Maja 

2 kommentarer:

  1. En present till en go tjej,,från en lika go tjej!!Kram

    SvaraRadera
  2. Det är alltid kul med presenter i postlådan. Min vinst har också kommit fram. Tack!

    SvaraRadera