söndag 3 mars 2013

Nu är det gjort!

Jag har äntligen tagit mig tid och framför allt "mod"
att ändra min mailadress!
Visst låter det löjligt!
Men jag är en människa som gruvar mig för allt som
innebär att man ska ändra på gamla invanda mönster!
Jag är ju heller inte sån teknisk
(även om det är mycket bättre nu än när jag började blogga).
Nu vill jag be DIG om hjälp!
Du som vet att vi brukar skriva lite till varandra via mail.
SNÄLLA, skriv ett litet privat mail också så att
det blir lättare för mig att spara DIN adress bland mina kontakter;
maria.grahm@telia.com
Tack för hjälpen!!!
*********************************
Jag vet inte vad jag ska skriva om Mia!
Konstaterar bara att snart är det dags för mig att
gå och lära mig och inspireras av henne!!!

**************************************************************

När jag sitter och skriver detta blogginlägg så
får jag meddelande vas Skype att
bilder är på väg.
Här är Evas bidrag till min utmaning.
En krånglande dator 
satte krokben för Eva.
Mina omöjliga tyger har använts till att öva 
frihandskviltning och transportsträckor.

Egentligen vet jag inte om jag tycker att dessa tyger
är omöjliga, men de är i alla fall ovanliga.
Bra jobbat Eva och tack för att du ville vara med och busa lite!

Jag fick frågan om jag inte sytt själv i dessa tyger.
Nej, det har jag tyvärr inte!
En del av tygerna tog slut när jag skar till
så jag avstod helt!
Fast jag tycker att de är rätt snygga ihop 
OCH 
Det har NI verkligen bevisat!!!
*********************************
Kvällskramar!
Maja






6 kommentarer:

  1. Tack va du är snäll!
    Fint Eva gjort med dina "omöjliga" tyger!!
    Jag har sytt en duk av det vi gjorde i lördags. Den ska bara mackas, kviltas och kantas:)) Skickar ett mail i veckan.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. MEN MARIA ,,JAG HAR EN UPPLAGA AV DESSA UNDERBARA TYGER,,jag fått,,men tyvärr inte tiden,,men jag ger aldrig upp...de dyker upp i ett alster,så småningom......Data och du inte kan ,,köper inte jag du har ju en familj full med ungdommar ,,även Mats inräknad!!Om detta tar vi ett snack!!Bambikram ha en bra söndagskväll!!

    SvaraRadera
  3. Åhh... vilken fin kvlit!! En sån skulle man ha... fast det blir väl till att sy den själv i så fall!!??
    Ny mailadress kan väl vara lite kul eller?? Men inte nåt att våndas över väl?
    Kram och god natt!

    SvaraRadera
  4. Täcket ser verkligen rogivande ut, härligt mjuka färger och vårlikt!

    SvaraRadera
  5. Ett underbart täcke. Och det blev väldigt trevligt av dina omöjliga tyger.
    Ha en fortsatt bra dag

    SvaraRadera
  6. Vilket vackert täcke Mia hade gjort! En riktig upplevelse.
    Kram från Lena i Örebro

    SvaraRadera