söndag 24 mars 2013

Påminnelser!

Jo, jag har fortfarande 
SCRAPSUTMANING!!!
Så kom igen och länka era scrapsarbeten
till min blogg och meddela mig att
ni har ett bidrag!
När jag skrivit upp er i min lilla bok så har ni en "lott" i månadens dragning!

Så här ser Gunilla Appelgrens bidrag ut:
En datorväska till hennes syster.
Visst är det häftigt med scraps!!!

En annan som sytt är Helena.
Klicka på länken och gå in och kolla hennes
 "Trip Around the World".
Dagens blogginlägg gör mig både stolt och glad.
Tack för de fina orden, Helena!
**************************************************************
Har ni sett nyheterna eller läst
Aftonbladet i dag?
Jag blev oroad,
 inte bara för alla invånare utan för
Rose-Marie som är nere på
plats i Centralafrikanska Republiken, 
Gamboula och jobbar
sedan i Januari. 

Här hemma har Ulla jobbat med detta:
Mittbiten, 
en liten Geisha,
 har Patricia Visser gjort och skänkt till oss att sy
Afrikatäcke av.

Rut har sytt detta:
Mittbiten är ett broderi
som togs om hand om och gavs 
"ett nytt liv".
****************************************************
Ta hand om er!
Kvällskramar!
Maja




5 kommentarer:

  1. Vilken läcker datorväska! Fina täcken!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Jag har sytt några scrapsblock idag... men gissar att det inte alls räknas...än. Det blir nog nåt färdigt av dem så småningom och då kan jag nog få en lott!!
    Kvällskramar till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätteroligt att du syr, men hur skulle det vara med en liten presentation?
      Vem är du?
      Maja

      Radera
  3. Inte har jag glömt din utmaning, jag har bara glömt hur man sätter igång maskinen ;) Kommer nog igen nästa månad!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  4. Så härliga arbeten du visar upp.man inspireras att ta tag i restena.
    Kram o fin måndag

    SvaraRadera