söndag 21 april 2013

Kaos i Paradiset...

...igen!!!
Jag är en mästare på att dra fram och riva till!!!
När nu det gröna täcket är färdigt,
Pinglorna har fått sitt,
släkten har varit här
och 
trädgården är krattad och städad!
DÅ kändes det som dags att plocka upp lite grand
inne i Paradiset.
Jag borde ju fattat att jag inte skulle göra det!
Nu får jag väl vara glad om jag får något sytt denna veckan!!!
Typiskt mig!!!
Jag kan iaf berätta att jag har 4 stycken plastbackar 
med "SurdegsUFO" i varierande storlekar
så nog finns det att blogga om i framtiden!!!

Inte har jag riktigt tid att sätta mig 
och svara på kommentarer heller!

Naturligtvis är sylusten på topp "bara för att" 
jag inte kommer åt min maskin,
men ni skulle se vilka härliga tyger jag har hittat i dag;-D)!

Ha det gott!!!
Kram//Maja



13 kommentarer:

  1. thihi... men livet leker iallafall.
    :))
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det låter som att vi lekt samma lek idag. Gamla tyger blir som nya när man väl hittar dom i gömmorna. :-D)
    kram

    SvaraRadera
  3. Kan konstatera att ditt Paradis är lite stökigare än mitt,, men så harjag ju semester än några timmar!!Bambikram

    SvaraRadera
  4. kreativt kaos, tror jag det kallas ;-)

    SvaraRadera
  5. Nej, nej Maja inte kaos...organiserad röra!!!Det har jag för jämnan...
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  6. Kreativt kaos, og når kaoset har blitt orden og system, er det også inspirerende!

    SvaraRadera
  7. Haha, det påminner om mitt syrum. Jag har en liten plätt ledigt på skärmattar så att jag kan skära till scraps :-)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Känner igen mig i att ha inspiration men inte tid.
    Har lagt upp ett liiiiitet scrapsprojekt idag och länkat till dig och din scrapsutmaning.
    Kram och ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  9. Jag som trodde att jag rivit till allra värst och så kommer du med dina bilder... ha... min röra är som en piss i Missisippi!!
    Men... du behöver antagligen vila lite ifrån symaskinen ett tag och därför blev det så här!
    Du Maja... jag är väldigt glad över att jag vann! TACK!!
    Stor kram till dig

    SvaraRadera
  10. Ja, det ser relativ stökigt ut, men när man sen har fått undan allt igen och hittat en massa nytt som man inte visste fanns! Då brukar allt bara bli bättre:O))Kram till dig..

    SvaraRadera
  11. Har också tänkt städa syrummet idag, men gömde mig bakom datorn istället! Jag måste nog lyfta mig själv dit i alla fall, annars blir ingenting färdigt där. Det är för stökigt!

    SvaraRadera
  12. O oj Du har en del att pyssla med ser jag. Tycker det verkar bekant bilden av paradiset liknar hur här ser ut ibland.Men städade just i går.. Kram
    Marianne

    SvaraRadera