fredag 25 april 2014

I mitt knä...


...ligger just nu detta.
Garner från Magasin Duett.
De heter Donegal och Supersoft.

Jag älskar att sticka i ullgarn!
**********************************

Jag har ägnat dagen åt att städa i mitt Paradis och att sticka!
Dessutom kan någon ha sett mig komma springandes med Zacke
eller rättare sagt;
Någon kan ha sett en väldigt vacker hund komma
springandes med en lätt rundad tant i andra änden av kopplet.

Det är farligt att prova kläder i varuhus!
Speglarna i provrummen öppnar upp ögonen lite för mycket!

Ha en trevlig Kväll!

Kram//Maja



4 kommentarer:

  1. Speglar i varuhus är inget att bry sig om - det är bättre att känna efter att man mår bra! Urtjusiga färger på dina garner! Vad ska det bli?
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Ja, dom där speglarna ska man inte bry sig om, gör som Eva säger. Känner du dej bra så räcker det.
    Jag var till Uppsala igår och gick in på Indiska o köpte en tunika/klänning, kanske vi har lika nu, du o jag :)) Tänkte på dej när jag var där :)

    Ha en skön helg, kram.

    SvaraRadera
  3. Haha... jag ser för mig hur ni kommer farande i full fart!!
    Speglarna i varuhus är ju välvda åt fel håll fattar du väl!! Det är inget att bry sig i... huvudsaken är ju att man mår bra eller hur??
    Jag har inte varit på Indiska... men borde kanske så jag hittar nåt nytt att sätta på mig!!
    Sticka med vett och förstånd nu!!
    Kram och fin helg till dig!

    SvaraRadera
  4. Jag har alltid trott att jag är i Lustiga huset, när jag provar kläder. Väl hemma inser jag att jag inte var det :-(
    kram

    SvaraRadera