onsdag 30 april 2014

Jag har lekt lite...

...nu igen!

Älskar ju turkos så jag ville sy en till mig själv.



För några veckor sedan sydde jag en rosa till en bloggvän som fyllde år.

Jag fyllde den med rosa saker som har med lappteknik och sömnad att göra
och skickade den utomlands.
Visst är det roligt att man kan glädja människor
med saker man gjort själv?

Jag vet att hon blev glad och då är jag nöjd!
**********************

Nu är Valborgsmässoafton snart avklarad
och
i morgon är en ny dag, en ny månad och då drar jag vinnaren
av Aprils"Scrappiga Stjärnor" 

Kram//Maja

14 kommentarer:

  1. Visst är de fina, och väldigt tacksamma att ge bort.
    Må så gott

    SvaraRadera
  2. Snygga är de båda två.
    Kram kerstin

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det roligt att ge bort saker man sytt som man vet blir uppskattade.
    Din tetris blev väldigt vacker i turkos.
    Glad 1:a maj kram Eva

    SvaraRadera
  4. Åhhh, vad fina de är och vad arbetade de ser ut! Du har quiltat i så fina mönster och har kanter runt dragkedjorna så de är sååå fina. Roliga presenter att få!
    Kramisar

    SvaraRadera
  5. De blir så söta de där trekantiga förvaringarna!! Det måste jag nog prova! Så klart att du ska ha en turkos!
    Blogspot låg nere igår kväll så mina stjärnor kom inte upp... men det kommer ju en månad till!
    Kram
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så söta! Tänk om man hade fyllt år :-)
    kram

    SvaraRadera
  7. Så gulliga!
    Funderade just på att sy en häromdagen--så kom något annat i vägen:-)). Tror det är för många projekt i mitt huvud:-))
    Kram

    SvaraRadera
  8. Har ett par själv, och jag tycker de är bra förvaring. Och så är de perfekta till små scrapsbitar!

    SvaraRadera
  9. Tänk så många olika saker man kan göra med tetrapak-mönstret och din förvaring är jättesöt! Kram

    SvaraRadera
  10. Ja dessa tetra nessar kommer och går i vårat liv .Roligt att de har blivit poppis igen !!Såg flera på andra bloggar bara för några dagar sedan!!
    Håller med andra skibenter...synd att jag redan fyllt år!!Bambikram

    SvaraRadera
  11. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  12. I was sooooooo very happy when you sent me this! Gorgeous gifts from a generous and wonderful lady, thank you x

    SvaraRadera