fredag 15 april 2011

Det "bidde" inga fresior!

Jag tog er på orden och gick till blomsteraffären vid KM´s jobb själv, men de hade inga fresior!!!
Då struntade jag i allt vad blommor hette och gick ut till bilen där KM och Raja väntade.
Fast i sanningens namn så hade både KM och jag varit inne i sportaffären och köpt de här till mig!!!
 Jag har varit så "sugen" på ett par sådana här ett tag nu och min vän "M" här på Blogspot har köpt sig ett par och skrivit och berättat om sina. De har rund sula och ska  hjälpa en med både hållning och spänna/forma lite muskler åt en. Jag har redan promenerat en liten sväng med hund och make nu i kväll och man kan ju säga att det känns i fötterna just nu! Det var visst något med blodcirkulationen;-) Det är nog något av de fulaste skor
jag någonsin haft, men om de kan hjälpa min rumpa som är på flykt söderut så är det bara bra!
KM i sin tur fick en pulsklocka som jag lyckades överraska honom rejält med.
*********************************************************************************
Jag är ju, som ni antagligen förstått, mycket för att fira de små sakerna här i livet!!!
Det behövs inga stora kalas, men jag vill gärna ha en anledning till att säga:
 Grattis och det ska vi fira!!!
Redan i dag blev jag firad av Evaj för att jag har bloggat i 1 år den 18:e med
underbara tyger och ett fint kort!!! TACK BAMBI!!!

Jag ska försöka att tänka ut ett litet bus tills på måndag, men just nu är det tomt på ideér.
****************************************************************************
Roligt att det är några som sett mig och mina damer i tidningen. En elogé till fotografen som faktiskt lyckades att få till en bild där mitt ansikte ser vettigt ut. Fast jag tycker att det är lite jobbigt att sitta där på en så stor bild när mina sykompisar hamnade på så små bilder. 
*******************************************************************************
Nu ska jag se på "Så ska det låta" och lägga upp lite maskor och försöka sticka en stund.
Ta hand om er och ha en skön fredagskväll!!!

Kram 
Maja


10 kommentarer:

  1. Den modellen på "rumptränarskor" har jag aldrig sett! här i mina knutar fanns bara just de jag köpte. Blodcirkulationen ja... hehe... den vet man ju att den finns med de skorna på. :)) Ha en härlig helg!! Kram

    SvaraRadera
  2. jag tyckte inte skorna såg så fula ut..o blodcirkulation är ju bra för den behövs,,haha-..skit i rumpan vart den är på väg..vi är ju inga tonåringar mera:O)

    SvaraRadera
  3. Hahaha, här är det inte bara rumpan som är på väg söderut.
    Härliga tyger du fick av Bambi.
    Ha en skön helg och hoppas ni får lika härligt väder som vi haft idag så att du kan ut och gå i dina nya skor.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fira idag har vi gjort båda två ,,var och en på sitt sätt ,,men så möts vi på Skype vid midnatt och bara är.....så nice...Tänk så härligt vi har det i våran hobby........./krams hörs imorgon eller hm,,,idag!!

    SvaraRadera
  5. Skor som skall promeneras i, ska vara sköna inte snygga!! Hoppas du får fatt i den rymmande rumpan!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  6. För att vara MBT-skor vad de de snyggaste jag sett!! Jag skulle vara mycket, mycket gladere för dem än för fresior även om jag förstår att det finns ett stort symbolvärde i dem. Kram Kikki

    SvaraRadera
  7. Hallå i stugan, det var länge sen sist o jag saknar verkligen Zoomin-gemenskapen.
    Så ändalykten är på väg söderut, så är det även här ;-)
    Detta var en ny modell på skor för mig, jag har bara sett MBT skon tidigare o den fick man inte köpa utan att den var utprovad, passade inte alla ryggar.
    Trevlig fortsättning på helgen!
    Kram Iakia

    SvaraRadera
  8. Tack för alla kommentarer!
    De förgyller verkligen dagen när man får läsa om era underfundigheter!

    Först en fråga: MBT skor vad är det/ vad står det för??

    Sedan IAKIA!!! Vad roligt att du hör av dig! Jag har varit inne hos "M" och letat efter dig i hennes blogglista, men det står ju inget på din sida! berätta om du har någon annan blogg nu!!!
    Jag har verkligen saknat dig!

    Ha det gott alla som kommenterat!
    Kram

    SvaraRadera
  9. nu e jag nyfiken på både tidning och skor ;-)
    Vilken tidning gäller det?
    Skorna har jag varit nyfiken på ett tag, låter som om du känner dej nöjd. Kanske jag ska våga mej på att köpa ett par.
    Ha en skön söndag. Kram!

    SvaraRadera
  10. De där grodorna har jag sytt av till förbannelse. Till slut skänkte jag bort resterna, blev stressad av att bara se dem till slut.

    SvaraRadera