torsdag 7 april 2011

Väldigt kort!

Visst ser det rätt okay ut?
Tyvärr så är det inte det!
När jag har skrivit några rader här nu i kväll så åker Mr.Sprätt fram!
Förhoppningsvis så är det bara några meter som måste tas bort, men ett veck är ett veck och sådana vill jag inte ha!
*********************
Tänkte visa några fler kviltar från Bettan
Top Piecing med de älskade grodorna!
Ännu mer grodor!
Jag ritade och skulle sy detta mönstret till pappa, men det var bara Bettan som fick klart sitt!
*****************************
Hoppas att er kväll blir fin!
Ni vet ju vad jag ska göra!
Kram Maja


4 kommentarer:

  1. Ättefina kviltar både igår och idag som Bettan gjort!
    Nu ses vi i övermorgon och jag längtar! All must har runnit ut och jag behöver en kviltkick nu så jag kommer igång igen!
    Kramelikram Mia

    SvaraRadera
  2. Du har kviltat fint! Jag förstår att du vill sprätta om det blivit ett veck, sådana stör...
    Fler fina arbeten från Bettan!

    Kram!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Såå fina quiltar. Ha det så trevligt med Herr Sprätt.....
    Kram Lizzan

    SvaraRadera