lördag 19 november 2011

Inte vuxen...

...Maja,
46 år och full av barnsligheter!
-Du vet väl om att du kan ta bort bakgrunden om du jobbar i Paint,
sa käre maken för en halvtimma sedan!
Jag har saker i bakgrunden som inte ska visas upp
på bloggen förrän den 13/12.
Efter ca:37 bilder på mig där jag ser mer eller mindre knäpp ut
så höll jag på att ge upp!
Nu är bakgrunden borta, jag har haft kul
och ni får se hur min "Rödvin" blev!

Här är en av bilderna som diskvalificerades,
men med lite spray i gul, grön och ljusturkos
så blev det ju rätt så bra!
Det tycker iaf jag som känt mig mer än lovligt 
dimmig i skallen hela dagen!
Kviltat, sprättat, stickat och varit grinig!
Det är min dag idag det!
Nu ska jag repa upp en stickning för att förgylla det hela!
Ha en trevlig lördags kväll!!!
Kram
Maja

5 kommentarer:

  1. Din Rödvin ser läcker ut och du ser inte heller så tokig ut trots din mindre bra dag :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men syrran, hur fort stickar Du? Rödvin i glas eller runt hals är jättefint!
    kram

    SvaraRadera
  3. Den där ser verkligen skön ut! Det är inte klokt så produktiv du är, där ligger man i lä ;-)

    SvaraRadera
  4. Det är aldrig fel med Rödvin!Snygg. Kram, Gunilla G

    SvaraRadera
  5. Jag gillar inte rödvin, men din härliga krage gillar jag skarpt. Kramar Ullis

    SvaraRadera