lördag 31 mars 2012

En sak har jag...

...lärt mig 
och det är att det inte är någon större mening med att planera sin dag!
Vi började dagen med att göra upp planer och här sitter vi nu
12 timmar senare och 
egentligen så är det bara en sak var som blivit gjort för KM och mig!
Jag har sytt och KM har köpt sina skor!
Resten av dagen har gått åt att försöka 
få kontakt med ett försvunnet internet!
Nytt Modem och ny Rauter har införskaffats, 
 koder skrivits in, telefonsamtal till tele2 osv, osv.
Till sist ringde vi in en av Sannas kompisar,
åkte och hämtade honom och fick full hjälp!!!
Jag blev så glad så jag frågade om han inte kunde tänka sig att gifta sig med henne!!!
Hoppas nu att dotra inte läser detta för då får jag det hett om öronen!!!
********
Jag kunde inte hålla mig utan testade min nya mall i går.
alla andra verkar ju sy Twisterdukar nu och varför inte jag?
Bild på dom kommer senare i kväll när jag tömt mitt album lite.
Nu är det dags att stänga ner elektroniken,
vara med på Earth-Hour och ta med KM och Raja på promenad!
Återkommer!!!

kram Maja

1 kommentar:

  1. Visst vore det himla praktiskt att ha en ingift dataexpert i familjen!! Och nog vore det varje dotters plikt att se till att man får det? ;-)

    SvaraRadera