lördag 10 mars 2012

Gulliga Gun...

...lät mig ta bilder på hennes nya kvilt.
En Jellyroll från Moda blev denna
vackra skapelse!
Vi har haft Pingelträff i dag
(därav bild på Gumpis täcke)
och damerna fick börja på sina samplertäcken.
Nu tog jag inga bilder på blocken,
men oj, vilka fina arbeten de har på gång!
************
Jag hade en sådan sylust i morse, 
men när jag kom hem så var jag SÅ TRÖTT!
Eftermiddagen har tillbringats sittande och sovande
i soffan!
Nu blir det Melodifestival.
****************
Kväll på er alla goá och glada!
Kram
Maja

7 kommentarer:

  1. Alltid lika kul och inspirerande att träffas!
    Kramelikram Mia

    SvaraRadera
  2. I love the simplicity of this quilt. Terrific use of a jelly roll!

    SvaraRadera
  3. Håller med ovanstående, och det enkla är oftast vackrast.

    Nyss hemkommen och kikar runt på bloggar,
    kram till dej!

    SvaraRadera
  4. Jättefint täcke ,,,Gun!!!
    Vila du Maria.. På Mats axel!!! Kram

    SvaraRadera
  5. God morgon Maja! Mina färger på ett vackert täcke.
    Kram Marianne

    SvaraRadera