måndag 18 juni 2012

Det här med Spänning...

... i detta fallet trådspänning.
Äntligen verkar det som att jag 
hittat rätt bland rattarna på 
min Janome 1600.
Som jag har testat och testat!!!
Nu funderar jag nästan på att 
sätta en liten"bur" runt min lättrörliga ratt 
så att jag kan få bibehålla
den rätta spänningen!!!
***********
Nu till annan spänning!
Maten är färdig och det ska bli spännande att se vad
KM lagat till!
Ursäkta alla goá människor.
Det blir inte mer inspirerande eller spännande
än så här!!!
Kram
Maja

4 kommentarer:

  1. Ja tänk denna spänning......vi går faktiskt mot något spännande vi också!!Kram,kram

    SvaraRadera
  2. Ja spänning är något som sätter krydda på tillvaron!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  3. Spännande värre. Tejpa fast ratten.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Spännande inlägg om spänning...:)
    Hoppas spänningarna har släppt och håller sig borta!
    Jag ska nu till mitt spännande jobb med massa spänningar i luften....
    Kram kram Mia

    SvaraRadera