söndag 17 juni 2012

Min lilla mus...

...är väl för söt!!!
 Jag fick den av Gun i går,
efter att avundsjukt kommenterat
Mias väska med hennes lilla mus senast vi träffades!
*****************
Jag kommer att ta det väldigt lugnt med sömnad
ett tag nu.
Trots att skallen är bättre så är jag inte bra.
Mycket tid går åt till att sova och ta igen mig.
Min tidningsutmaning ska jag se om jag orkar med
 och hoppas att ni också gör det!
**********************
Nu ska jag följa Dr. EvaJ, Bambi, Duracell och 
klappa på tyger och titta i tidning.
Inget ansträngande mer för mig i dag!
Ta hand om er!
Kram
Maja

6 kommentarer:

  1. Ohh en så söt mus ;) Ja det nu lugnt och vila upp dig ordentligt!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  2. Haha ja du är väl förrolig !! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Sicken sötis! Hoppas att du mår bättre snart. Har precis hittat din blogg och hittar en hel massa fint :)

    SvaraRadera
  4. Den är jättesöt!
    Det var jättekul att träffas i lördags! Ger alltid lite extra energi!
    Jag hoppas du snart känner dig bra igen!
    Bamsekram Mia

    SvaraRadera
  5. Den va söt!
    Ta hand om dej!!!

    Kram
    PS. i morrn ska jag visa dej nästa augustiscaps-utmaning :)

    SvaraRadera