tisdag 15 mars 2011

Tänkte att någon...

...kanske ville se vad jag sydde av utmaningen från Anna på Butiken Annalunda.
Jag har pratat med Anna och det var okay att jag visade vad jag sytt.
Dessutom så fick jag Godkänt!
Hon tyckte att det var fina saker som jag sytt!!!
Det tycker jag också, men det var en riktig utmaning!
Tygerna var så vackra så jag ville inte 
bara "silca" och skära hur som helst.
Kudde
Mug-Rugs
Liten "löpare"
Ja, så här blev det!
Jag är nöjd med att ha "rott" ännu en utmaning i land. 
*****************************
Kom på att det är bara 2 dagar kvar på mitt bus!
Jag saknar bilder på några arbeten.
Tänkte att det är bäst att påminna!
Jag vill ha bild senast den 17:e!
**********************************
I dag har vi varit i Stenum och skänkt lite saker.
17 stycken Afrika-täcken och en bil fullt lastad blev det.
Jag kunde inte låta bli utan tog en bild från passagerarsätet;
**********************************************
Min Pingla Mia skickade ett så fint mail till mig i går kväll.
Vill TACKA för de fina orden Mia och också visa
en av bilderna som hon skickade på sin nya kvilt.
Försvinnande 9-ruta.
Ska bli en present till Mias faster.
tygerna är serien "Verna" från Moda.
Jag är så stolt över mina "Pinglor och Drakar" och Mia visar 
att det händer mycket på 2 år!!!
***************************************
Nu vill jag önska en trevlig kväll!
Ta hand om er!
Kram Maja







14 kommentarer:

  1. Vilka fina saker du sytt av de vackra tygerna. Jättebra jobbat och klart att du me ska vara nöjd :-)
    Vilken produktion av Afrikatäcken, måste kännas härligt att få överlämna dem.
    :-) Håller med dej, dina pinglor är verkligen duktiga.
    Kram till dej!

    SvaraRadera
  2. Mycket snygga alster, du helt uppenbart uppe på banan igen!

    SvaraRadera
  3. Såå underbara tyger och fina saker du sytt! Ikväll har jag bara suttit vid tv:n, men jag har stickat några varv oxå.
    Kramelikram Mia

    SvaraRadera
  4. Nu ska jag göra ett försök igen. Din utmaning är jättefin. Verkligen fina tyger. Idag har första "klänningen" varit här och provat prototyp. Jag har sytt färdigt min läxa men jag har inte orkat fota än. Kommer vilken dag som helst.

    SvaraRadera
  5. Förmodligen har du fått epost med kommentar redan. Jag skickade en som syntes, men nu är det borta igen. Utmaningen är jättefin. Jag har gjort min läxa och foto kommer när jag har orkat fota.

    SvaraRadera
  6. Förmodligen har du fått epost med kommentar redan. Jag skickade en som syntes, men nu är det borta igen. Utmaningen är jättefin. Jag har gjort min läxa och foto kommer när jag har orkat fota.

    SvaraRadera
  7. Härlig lösning på utmaningen!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  8. Så fina saker du sytt av utmaningen, är full av beundran. Kram Annika

    SvaraRadera
  9. Åhh vad fina saker du sytt! Tack för påminnelsen... Har inte hittat energin sen jag var sjuk för två veckor sen. Men jag vet vad jag ska göra så i moron är det bara att elda på! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  10. Jättefina saker du sytt av de vackra tygerna.
    Kul att kunna lämna så mycket till Afrika.
    Visst har jag väl skickat bild till dig på mitt färdiga bus??
    Kram

    SvaraRadera
  11. Åh, så snyggt det blev att Annas utmaning! Jag gillar det jättemycket!!!

    Kramar!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  12. Kan bara instämma med ovanstående kommentarer
    Fina alster.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Åhh, vilka snygga saker du sytt, hos dig felar det inga ideer:O)))
    Helt undebara tyger!

    SvaraRadera