måndag 25 april 2011

På G...

... med Carinas utmaning!
Mycket tankearbete krävs! Fast att jag sett ide´n på en av mina favoritbloggar!
*****************
I morgon skickar jag tyger till Pirjo och Lizzan.
Lizzan bad om att få en utmaning i sitt kuvert:
Här kommer den!!!
Utmaningen är att Lizzan ska sy en väska och en "nesse" utav denna Charm-Pack + ett enda tyg till!!!
Charm-Packen är skänkt av Anna på Butiken Annalunda. 
Det betyder antagligen att jag borde skicka något från den egna "stashen" till Lizzan, men det får bli en annan gång!

Tack till Anna Bengtsson som skänkte priset!

Ha en skön kväll!!!
kram Maja

8 kommentarer:

  1. Vilka underbara tyger! Vi har varit i Paradiset hela helgen och vart ute nästan hela tiden...:) så det har inte blivit något sytt.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Vilka fina tyger. Ska bli spännande att se vad du nu kommit på! Tack för orden i min blogg, och som sagt fleecen var bara en chansning, och nu vet jag att jag inte gillade det! Kram Immi..

    SvaraRadera
  3. Ska bli kul att få se vad du gör av din utmaning.
    Vad Lizzan hittar på ska oxå bli intressant.
    Fina grejor kommer ni att få till.

    Kram Lena P

    SvaraRadera
  4. Vilka spännande utmaningar och härliga tyger.
    Vad jag ska göra av mina testblock vet jag inte, alla tre är olika stora. Kanske kan bli del av en väska/kasse för så´na behöver jag, har ju inga förut *LOL*
    Kram

    SvaraRadera
  5. Oj, vilken skoj utmaning du hittat till mig!! Nu gäller det att gnugga cellerna och se vad det kan bli av det hela, har en vag tanke redan....
    Ha en bra tisdag!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  6. Jag tittade på den där "gamla utmaningen" jag fick.... pinsamt att inte gjort klart den ju!!! men idag sa jag åt mig själv TILL HELGEN ska en del SKAPANDE bli av för mig!!! tror jag måste tvinga bort mig från datan.... Kramar! och läckra mönster o härliga färger på tygerna. :)

    SvaraRadera
  7. Väntar med stor spänning på posten........

    SvaraRadera