onsdag 28 december 2011

Decemberhjärta och en fundering

 Några dagar innan Decembers slut
kom jag ihåg att det var dags för det sista månadshjärtat.
Jag visste att jag ville göra ett hjärta av knappar.
Men vad skulle jag sätta dom på?
Det fick bli en förvaring av stadkanter.
Förvaringar/nessar tycks jag behöva hur mycket som helst av,
så varför inte? 

Jättekul med stadkanter, 
om inte annat för att komma ihåg vilka tyger man en gång haft!
******************************
Under 2012 tänker jag göra
något som Evaj brukar säga åt mig 
var gång jag säger att jag inte vet vad jag ska sy.
Förhoppningsvis får jag med mig några av er,
Det är så lätt eller svårt som man väljer att göra det, 
men framför allt så kommer det att bli mycket inspirerande!!!
Men, mer om det i morgon...
*********
Om en stund spelar
småkronorna.
Gissa vem som ska se på;-0)
*************
Kväll på er!
Kram
Maja

9 kommentarer:

  1. Spännande, jag vädrar en utmaning! Förmodligen tar jag mig inte tid att vara med, men det är alltid spännande att se vad andra gör och inspirationen brukar rinna till. Och vem vet, jag kanske gör samma sak fast en annan gång?

    Självklart ska jag rapportera hur det går för J. Hoppas komma ihåg att ta med kameran så du får se bilder.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag sparar också stadkanter. Tack för nesse-tipset!
    kram

    SvaraRadera
  3. Vi kollar oxså de små ,, och just nu leder de våra!!Hänger på din utmaning ,, eftersom jag förstår vad den blir !!!säger God Natt från Varberg och Alla oss

    SvaraRadera
  4. Har en hel påse stadkanter som jag har en speciell tanke om vad det ska bli. Återstår att se vilket år det blir av :-)
    Din nesse blev jättegullig. Kul med alla knapparna. Du får väl tvätta den i tvättpåse när det behövs.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Läcker hjärteförvarvaring, som sagt verkar det som om man kan ha hur många som helst ;)
    Spännande att få läsa om vad dun har för bus i tankarna!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  6. Så fräck och häftig din nesse är!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Vilken trevlig förvaring utav stadkanter, nu blir det att spara på dom! Kram..

    SvaraRadera
  8. Och om igen tänker jag: varför har jag inte sparat på stadkanter?! Snygg förvaring du gjort, med gulligt hjärta.
    Är också jättejättenyfiken på vad du skall utmana oss med i morgon! Kram Annika

    SvaraRadera
  9. Så annorlunda med stadkanter. Det blev fräckt! Ska bli spännande att se vad du hittar på. Kram, Gunilla G

    SvaraRadera