lördag 3 mars 2012

Mias bilder...

...för jag har inga egna att visa!
Min Pingla Mia sydde denna katten till en vän.
En annan vän till Mia behövde en kasse
och här är den!
Snygg tycker jag 
och Tack till Mia som förser
mig med foton att visa och som jag sparar
till dagar då jag inte har något annat att visa.
För idag har jag, KM och Raja varit ute 
och promenerat i flera timmar. 
Vi har stått och pratat med trevliga grannar 
och tränat våra hundar.
När vi väl kom in så har
jag (som vanligt) suttit och jobbat med
 mönster som Drakarna 
ska sy i morgon!!!
*******************************
Bättre sent än aldrig ,
men nu får det räcka för mig och idag!
Natti på er!
Kram 
Maja

5 kommentarer:

  1. Vilken tjusig kasse!
    Visst har det varit härligt väder och vi har invigt balkongen för året.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst var det en härlig dag igår, en sån där som laddade batterierna rejält, idag ser det dystrare ut, men jag ska i alla fall strax ut en sväng....
    Ha en bra söndag!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  3. Det høres ut som om du har hatt en flott dag.. Jeg har også vært ute å gått en tur i dag men jeg ble våt tvers igjennom ;-))

    SvaraRadera
  4. Härlig katt.
    Här är en som inte satt näsan utanför dörren för mycket sport på TV.
    Såg i alla fall 4 älgar, visserligen vid spåren på Vasaloppet i TV sändningen.
    Kram Marianne

    SvaraRadera