söndag 25 mars 2012

Sammanfattning...

...av dagen 
(så här långt)!!!
Vi städade trädgården i morse och drack säsongens första 
kopp med kaffe i utemöblerna.
Sedan tog vi med Raja och promenerade en tämligen kort, 
 väldigt kall och blåsig promenad på Billingen.
Åkte till affärer och köpte nya dynor till utemöblerna 
och blommor!!!
Hem, plantera, äta lunch och 
dricka säsongens andra kopp kaffe i utemöblerna.
KM måste jobba 
och det blev både väldigt varmt och 
faktiskt lite ensamt i hammocken.
Varför inte gå in och sy lite???
***
Ja, här är jag nu;
Sliten mellan soffan, datorn och en fotbollsmatch på TV
eller Paradiset, sömnad och lyssnarbok.
Äh, jag vet vad jag väljer!!!
-Paradiset, här kommer jag!!!!
**********
Ha en skön kväll!!!
Kram
Maja


5 kommentarer:

  1. Tillslut fick även vi SOL,,och lunch blev det på altanen,,nu ligger jag och min designvägg(golvet)) och lägger ut dagens skörd!!!!Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina foton du tagit, lite roligt att vi har varsitt liknande bord utanför ytterdörren..:O))

    SvaraRadera
  3. Halvmulet och kall blåst här. Inte ens frukost på balkongen idag.
    Härligt symaskinsbord du har.
    Kram

    SvaraRadera
  4. ÅÅååå for en herlig dag vi har hatt.. Jeg har så vidt vært innom syrommet og kost meg litt. For det meste har jeg vært ute å kost meg med å vaske hagemøbler og sette de på plass..
    Vaffler med naboen ble det også tid til ;-)) I morgen er det quilteklubben og det er alltid koselig!

    SvaraRadera
  5. Jag gillar dina fotokollage! (stavas nog inte så...:))
    Grattis på er förlovningdag!
    Kram Mia

    SvaraRadera