torsdag 12 april 2012

Bättre sent..

...än aldrig!
Om jag inte skyndar mig nu så blir det inget inlägg den 12 april!
Jag lyssnar på min arbetsterapeut och försöker blanda mina
arbetsuppgifter på dagen, men helst skulle jag bara sitta och sy!
Arbetet på frimärkskvilten går framåt,
 men än är den inget att visa upp!
************
Däremot tänkte jag visa upp dessa:
Tygerna som jag och Lizzan ska skapa något av!
Dessa har jag valt.
Härligt färgglada, men mönster som får en att fundera på
hur man ska använda dom!
Brandon Mably är designer och alla som känner till
Kaffe Fassett vet väl att Brandon är hans Studio Manager.
Jag har inte fått tag på Lizzan så jag vet inte vad hon tycker,
men det får jag nog reda på snart hoppas jag.
Till saken hör att Lizzan ska få välja ut "sina" tyger nästa gång! 
Då kanske det blir jag som får sy med dödskalletryck på
tygerna och det kommer att bli en tuff, men rolig utmaning i så fall!!!!
****************************
Dags att trycka på publicera!
Kram på er!
Maja


8 kommentarer:

  1. Det var häftiga tyger. Ska bli kul att se vad du får ihop av dem.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefräcka tyger! Ska bli kul att se vad det blir.
    Igår kväll och ikväll har jag sytt så mycket så ögonen går i kors. Vet inte om jag hinner färdigt till lördag, men tar med det i alla fall.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Ja var inte så lätt at få tag i igår, slocknade som ett barn tidigt, var alldeles slut!! Tycker det ska bli en skoj utmaning och faktiskt så är de inta alls så hemska att jag svimmade ;) Tycker nog att det är en bunt glädje ;)
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  4. Du hann,, trots en sen Skype!!Häftiga tyger..Kul utmaning!!Lycka till båda två!!Kram

    SvaraRadera
  5. Härliga tyger. Ser fram emot era resultat. Lycka till o en kram till dej!

    SvaraRadera
  6. A gorgeous stack of fabric. I'll be curious to see how you use them. I often just want to sit and sew and have to make myself do other boring things...like clean. Have a great weekend.

    SvaraRadera
  7. Man behöver aldrig vara orolig över att ni två inte ska få till nåt. Om jag hade anlag för mindervärdighetskomplex så skulle jag akta mig för era bloggar!! Men jag utmanar den känslan och kommer ändå tillbaka!! Lycka till med ert projekt!!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Snyggt!! Jag är säker på att ni bägge får till något som man bara säger AAH, och ÅÅÅh till!

    SvaraRadera