onsdag 18 april 2012

I dag firar jag!

Att det var 22 år sedan som jag blev mamma!
Grattis min supergoá Sanna!!!

Jag firar min härliga Raja som fyller 11 år
och det smått fantastiska att jag skrivit blogg i 2 år nu!
Varje dag!
Det firar jag!!!
*
Den lilla sömnaden högst upp på bilden
är ett pyttetäcke som jag sytt för att
skänka till Lunds sjukhus.
Jag skickar det till Carina med begäran om att hon får kolla om det duger.
Jag gillar inte att fodra med flanell och vändsy!
Det är smått omöjligt att kvilta och få det snyggt!!!

Nu har jag läst om utmaningen som är på väg hem till mig och det 
är spännande, MEN jag har arbeten som står på kö och väntar,
så jag får se om detta ska få åka "gräddfil" 
eller om de vackert får stå i kö och vänta!!!
*************
Ännu en dag har gått i det som vi kallar livet!
Ta hand om er alla och
var rädda om Er!!!!
Kram
Maja



14 kommentarer:

  1. Grattis fina Sanna! Grattis söta Raja!
    Idag blev jag färdig med underläggen:) och har börjat på en liten miniväska till en arbetskamrats dotter. Hon hade gjort halsband och armband till mig och Mitra så vi ska lägga lite smågrejer i och överraska henne. Skickar bilder när allt är färdigt.
    Kramelikram Mia

    SvaraRadera
  2. Massor av grattiskramar! Sp mkt bra att fira

    SvaraRadera
  3. Grattis till både dig och dina fina tjejer!!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  4. Grattis, grattis, grattis! Det var mycket kul att fira på en gång. Ha det gott, kram Annika

    SvaraRadera
  5. GRATTIS !!!!Till er alla--!!
    Var rädd om dig också!
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  6. Tänk Maria att två år gått,,sedan vi talades vid och jag tjatade och tjatade på dig om en blogg!!
    Du som var så rädd att ingen ville läsa den ,,idag tror jag det är få som får en sådan resons på nätet som du!!

    Grattis till er alla tre!!Kram

    SvaraRadera
  7. Trefaldigt grattis dagen efter (nu är det torsdag morgon kl 8.50).
    Inte behöver du vara orolig för kviltningen, de ska ju kviltas så lite som möjligt för att inte skava på bebisen, helst bara en eller två sömmar runtom (så har jag fått lära mig).
    Det ska bli spännande att se vad du gör av din utmaning - även om det dröjer.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis grattis! Två år minsann, jag tycker tiden har bara flugit förbi. :)

    SvaraRadera
  9. Grattis till er alla! Hoppas du fortsätter med bloggen i många år till. Du ger oss läsare så mycket, bla inspiration. Kram, Gunilla G

    SvaraRadera
  10. Grattis till alltihopa:O)) Kram Immi

    SvaraRadera
  11. Ligger lite efter i bloggläsandet men vill gratta dig och Raja och hälsa grattis till Sanna! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  12. Stort Grattis till er alla tre!! Att vara mamma kräver sitt och att vara matte är också nåt som skänker både glädje och ibland ett mått av oro. Men ingen av oss skulle avstå om vi fick frågan...eller hur??!! Blogga på du Maja... vi är många som läser!
    En fin dag önskar jag
    Kram
    Bibbi

    SvaraRadera
  13. En riktig firardag med andra ord :)

    Grattis o kram!

    SvaraRadera
  14. Åh så mycket att fira på en gång! Stort grattis till er allihop, och till den lilla varelse som får täcket.

    SvaraRadera