tisdag 24 april 2012

Mycket händer...

...fast kanske inte just i mitt Paradis!
Jo, jag syr, sorterar, och lyssnar på böcker i mitt rum.
Massor händer, men ingenting blir färdigt och mycket
kan jag inte visa upp.
I dag har vädret varit fint och jag har varit ute en hel del.
Boken kom igår,
 men jag har bara hunnit bläddra i den.
Oj, vilka fina grejer hon gör Amanda Jean!!!
Den ska få följa med i sängs om en stund.
********************
De av er som läser kommentarerna från andra besökare i bloggen har förstått att det var
 "min" Pingla Mia som fick utmaningen som jag skickade iväg i går.
Mia fyller år i morgon och utmaningen var min present!
Grattis Mia!!!
och 
Tack för alla bilder som du skickar!!!
Bordstabletterna är en present till
Mias faster (har jag för mig).
Jättefint kviltade och lika snygga vilken sida
man än vänder uppåt. 
Väskan är ju hur söt som helst!

*******************
Nu ber jag att få tacka för i kväll!
Tack också för alla kommentarer!
Kram på er!
Maja

5 kommentarer:

  1. Jättesnygga bordstabletter!
    Det händer inte så mycket i mitt paradis heller, åtminstine vad gäller sömnad, men jag börjar få liiite mer plats på skärbordet ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Även i min syvrå står det still, men desto mer aktivitet i andra vrår ;)
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  3. Så mange flotte prosjekter :-)
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  4. Tack! Det var en fin födelsedagspresent och utmaning! Har redan börjat fundera!
    Stor kram till dig!
    Mia

    SvaraRadera