tisdag 8 maj 2012

Mitt eget godis!!!

Vilken tanke, va!!! 
Majas godis!!!
Detta måste väl ändå vara världens bästa godispåse!!!
Ni ser att jag inte frågar;
Jag konstaterar att världens bästa godis 
har kommit hem till mig idag!!!
Tack gulligaste, goáste  Mia!!!
Orden på det tillhörande kortet
betyder massor för mig och
Rubriken på tidningsutklippet 
anspelar ju verkligen på det
 vi pratade om när vi träffades senast!!!
Jag tvivlar på att just dessa tygbitar någonsin kommer att användas!
Det är förpackningen för fin för!!!
****************
Glömde att visa denna brun/beige
scrapsbag som jag sydde färdigt i går.


Kul att träffa bloggläsare ute 
i verkligheten som
ger beröm för mina arbeten!
Det hände i dag när jag och Bettan
var på "tjänsteresa" i Falköping!
*
Jo, det blev lite tyg som fick följa med hem och i morgon 
åker några kuvert iväg!
Tycker att det är hög tid för lite BUS!!!
*****
Kväll och Natt på er!
Kram Maja

6 kommentarer:

  1. Har du nu en korg för varje färg?
    Jaså, du tänker busa lite. Det var ett tag sedan :-) Undrar vad du hittat på denna gång.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ännu en härlig korg!! Och vilken godispåse du fått på lådan!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du tyckte om det! Ville överraska dig lite och göra dig glad.
    Den bruna bagen är nu min favorit! Skitsnygg!!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar liten påse!! Dina "bagar" blir bara fler och fler, undrar hur länge man kan stå emot att göra en själv:O)) Kram..

    SvaraRadera
  5. Godmorgon på dig!!!Du får göra en korg till din godis påse också!!Som vanligt är dessa förvaringar bara hur fina som helst!!

    Idag skulle jag behöva ha tillbaka mina utlånade batterier!!!haha/kram

    SvaraRadera
  6. Den sista är nog min favorit tror jag... om man nu måste välja?! Men Maja... du måste allt börja lyssna efter vad kroppen säger om den här farten som du nu håller!! Nacke och axlar tar verkligen stryk av för mycket påfrestning!! Vi gillar dig även om du vilar lite!! :D
    Härligt godis du fått! Öppna INTE påsarna... titta bara på dem... ett tag i alla fall !
    Stor kram

    SvaraRadera