måndag 19 augusti 2013

Inspirerad- igen.

I torsdags köpte jag den sista Patchwork tidningen
som de hade på Resecentrum i Skövde.
Jag hade inte tid att bläddra i den förrän i går kväll.
Inspirationen kom som ett "skott"!
Som jag skrivit tidigare så har jag en del vita scraps
och jag plockade i dom och började "bygga" min egen version.
Detta kan bli riktigt roligt, eller ett magplask!
Vi får väl se hur det går.
Åter igen är Patchwork Spezial en tidning att rekommendera
och särskilt för er som gillar att blanda lappteknik och broderi.
Nu ska jag försöka att "vända på dygnet" så
God Natt med Er!
Kram//Maja




5 kommentarer:

  1. Tack för du berättade via Skype nu finns tidningen här och skall tittas i innan John Blund anländer.
    God Natt!!Bambikram

    SvaraRadera
  2. Jag får se om jag kan stå emot att köpa ett ex :-)
    kram

    SvaraRadera
  3. Jag kanske också ska prova den och se om den kan få igång mig!
    Jag kan behöva en kick!
    Kram och godnatt

    SvaraRadera
  4. Spännande med nya tips om tidning. Blocket bakom tidningen ser lovande ut
    kram
    Vivianne

    SvaraRadera
  5. Can't wait to see what you're making, Maja!

    Oh, I love magazines for inspiration. I'm not familiar with this particular magazine - is it Swedish?

    SvaraRadera