tisdag 27 december 2011

Inget bus...

...i vår soffa om du inte är en "dam" på nästan 
11 år som känner lukten av ugnspannkaka;-0) 
********************
Jag var inne i Paradiset och plockade lite idag.
Ni var några som ville se några av de burkar som jag köpte igår.
Så här ser det ut på det övre skärbordet just nu.
Jag kan inte bestämma mig för ett enda mönster så jag gör som vanligt:
Myllrar till det och njuter av blandningen.
**************************
En hel dag alldeles för mig själv och detta var allt som blev sytt!
Det funkar inte riktigt. Jag vill så mycket, men... 
 OM jag bara tar mig in i Paradiset,
 så kanske det kan bli något till slut!
*********************
Jag har en "fundring" som jag kommer att skriva om någon dag!
***********
Tills dess:
Kväll och Kram!
Maja


3 kommentarer:

  1. Äsch inte gör det nått att det inte blir så mycket gjort huvvesaken är ju att du tillbringar tid i paradiset och framförallt att du mår bra!!
    Tjusiga burkar du fyndat!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  2. Snygga burkar du köpte.
    Du har ju i alla fall varit i Paradiset och "botaniserat".
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fina burkar du har köpt. Jag sitter i mitt lustrum och funderar på var jag ska börja i dag.

    SvaraRadera