tisdag 31 juli 2012

Även jag...

...gillar blommorna i den nya
Quilt magasinet.
I grevens tid påbörjade jag arbetet med vår nya köksduk,
men en trevlig kväll med familjen och 
dessutom vänner i telefonen,
gjorde att jag inte hann klart.
Juli månads tidningsutmaning är i alla fall på G.

KM och jag har varit ute lite på "vift" i dag
och några roligheter har det blivit.
Det känns lite konstigt att vara ensamma i bilen
 utan vare sig ungar eller hund.
På tal om hund så har hon visat vad hon gillar,
eller inte.
Ett obevakat ögonblick i går kväll
stal hon två cheesburgare och åt upp allt:
-UTOM SALTGURKAN!!!
De skivorna hade hon noga"plockat" bort 
och slängt på golvet.
Hon påminner en hel del om våra ungar
i yngre dagar!

Nu är jag så trött!

Natti natti!
kram

Maja



8 kommentarer:

  1. Hon får väl ingen mat den stackars Raja. Saltgurka ska nog hundar inte äta... det hade hon hört!
    De där blommorna kan vi använda många gånger utan att tröttna! Fint blir det ju!
    Ha det gott och kram

    SvaraRadera
  2. En dam med finess!!! Förresten jag hade gjort likadant... Kram från MonicaJ

    SvaraRadera
  3. Hihi.. inte kan man äta saltgurka!

    AnnAKas blommor är fina, dom kan pryda många saker.

    Ha det gott, kram!

    SvaraRadera
  4. Hon är förstås en finsmakare, klart man plockar bort det man inte gillar ;o) Tjusiga blommor! De kan jag också tänka mig att sy om man bara hittade lite sylust... Kramar Ullis

    SvaraRadera
  5. Skall nog göra en till ,,,rolig var den att sy!!/kram

    SvaraRadera