lördag 21 juni 2014

Bettan Tackar och hälsar...

...för all uppvaktning som kommit 
i kommentarerna under min senaste bloggning!

Så är den nu äntligen färdig!
Här är Bettans version av;
"Majas Vändbara Scrapstäcke".
Jag älskar hennes färgkombinationer!
Blått och orange har blivit hennes signatur.

Så var det det där med vändbarheten;
En kvinna som är förtjust i allt som är grodor,
väljer naturligtvis att använda några
 av sina grodtyger på den andra sidan.


Grattis, Bettan både till att ha påbörjat ett nytt levnadsår
och till att ha avslutat ett projekt som krävt en hel del handsömnad!

Till alla Er andra!

God Kväll och Kram!

Maja



6 kommentarer:

  1. Superläckert!! Och så kul med grodorna på baksidan. QAYG är en smart teknik, blir ju fint på en gång. Men förstås, en del handsömnad också.

    Ha det gott, kram till dej.

    SvaraRadera
  2. Snyggt, snyggt, mycket snyggt! Jag syr ju nästan aldrig i blått, men gillar att se andras fina arbeten!!
    Kan man inte slippa handsömnad med den metoden?? Synd i så fall!!
    Så bra att du vann... en gång i alla fall!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhhhhh, vad snyggt! Blått är verkligen flott och tillsammans med orange här så blev det toppensnyggt! Jag kan inte se mig mätt på det, det är ju läckert!!! Grodorna på baksidan är ju minst lika läckra - allt är sååå snyggt!
    Kramisar

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt och läckert täcke!!!
    Kram Mia

    SvaraRadera