tisdag 10 juni 2014

Om jag har tur...

 ...så "dyker det upp" ett mail, med foto, då och då.

"Min Pingla" Mia använder sin fantasi och syr det hon känner för!

Jag skulle tro att det nog inte är så ofta som hon tänker:
-"Detta nog inte kommer att funka"!

Dessa Mug-Rugs ska bli presenter till
kompisar.

Lyckliga kompisar!
-Jo, Mia jag glömde att svara i mailet, 
men jag känner igen tygerna!
Om jag inte har helt fel för mig,
 så finns det kvar en liten rulle med dom i Paradiset.

*********************
Jag lovade att skriva ett bloginlägg 
och visa hur mina 
Dresden Mug-Rugs såg ut.

-"Jag bara skar lite", skrev hon till mig.
Just det här att "bara" skära lite och få till perfekta former,
verkar hon vara en överdängare på!
Härliga presenter!

Själv borde jag skriva mönster, men jag är som jag är
och roar mig med allehanda andra saker!

I morgon är en ny dag och DÅ MÅSTE JAG sätta fart!

Kram på Er så länge!

Maja

P.s. Jag testar att länka till EvaJ D.s

4 kommentarer:

  1. Tack Maja!
    Det är du som lärt mig och inspirerar mig!!
    Är ledsen att jag inte kan vara med på lördag:(
    Hälsa alla så gott! Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Så söta och blir säkert uppskattade som presenter. Riktigt sommriga tyger, härliga färger, Maja- färger. Kram från MonicaJ

    SvaraRadera
  3. Och Evaj TACKAR för all INSPIRATION hon får förmedla på Visa och Berätta måndag!!Tack för länkning och tips Mia och Maria!!Bambikram

    SvaraRadera