söndag 22 juni 2014

Hoppa Maxus!

Först av allt vill jag be en del om ursäkt!
Inte en enda liten bild på tyg idag!
Inte ens en enda liten bild på ett nystan
(jag har fått veta att det bara är bra).
Bara ett försök att visa hur Zacke hoppar Maxus!
Har man en hund som ständigt är sugen på att lära nytt och motivationen
är en godbit så kan man ha mycket roligt!

Köket är ostädat, men i tid för gästernas ankomst var det ok!
Jag har lovat att få hoppandet filmat 
och visa upp och det jag lovar brukar jag försöka hålla!

Varsågod!
Här är jag, KM och "Zackelito"!

Kväll & Kram!
Maja


5 kommentarer:

  1. Så duktig han är Zacke ;). Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Se där... ni kunde ju filma vettja!! Såå duktig han är er Zacke!! Ni med förstås som har lärt honom tricket!

    Vaddå be om ursäkt?? Va? Vem har sagt att det måste vara en tygbit med på varje uppdatering?? Hade det varit så hade jag straffat ut mig för länge sen!!
    Nähä du... en uppdatering är en uppdatering, oavsett vad den innehåller och det är bloggaren som bestämmer innehållet! Så de så! :D :D
    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Fina Zacke!! Vad go han e!
    Kram Mia

    SvaraRadera