söndag 15 mars 2015

Lite fynd

 I går "hamnade" jag på en outlet.
215 cm gult denimtyg för 10:-
Här ska sys shoppingväskor.

En hel kasse skinnspill 100:-
En hel del stora bitar. 
Undrar om det kommer att bli något!

Hur mycket pengar spenderade jag?
Svar:110:-
Duktig Maja höll hårt i börsen;-)

OM jag/vi  hade haft mer plats här hemma,
 så hade ett STORT Ekbord med plats för 12 personer fått följa med hem!
Tungt så att jag inte orkade lyfta upp det ens litet grand, 
men till det otroliga priset av 1500:-

Dessutom fanns det två perfekta bord för att stå och skära vid
för 300:- st.
Dessa behöver jag inte för jag skaffade bra bord från IKEA i höstas, annars...

Jag fick i alla fall inspiration, så idag har jag försökt att städa lite i syrummet!
Tyvärr mår jag så dåligt över all pollen nu så jag måste hålla mig inne!
Ett litet försök ute renderade i ryggläge med huvudvärk!
Våren är på väg och jag längtar, 
men vägen till sommaren är kantad av huvudvärk och sömn!

Go´ Kväll!

Kram//Maja



2 kommentarer:

  1. Vilka fynd du har gjort. Ja visst längtar vi efter våren, men det kostar med allergier. Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till dina fynd! Det är roligt att göra sådana. Själv fyndade jag några gardinringar och en billig gardinstång så nu kan jag hänga upp ett alster att titta på. *hihi* Hjälper inte antihistaminer så du inte mår så dåligt? Kram Ulirca

    SvaraRadera