torsdag 21 maj 2015

Boktips?

När jag syr så pratar jag helst med någon kompis på Skype eller lyssnar på ljudbok!
Dessa två är två av de tre senaste som jag lyssnat på.
Inte sympatiska alls, 
men de har någonting!
Detta någonting som gör att man lyssnar, lyssnar och glömmer vad man har runt omkring sig!

I går brände jag vid makaronerna på spisen,
 FAST att jag satt just bredvid och sydde en lukkekant!

I dag var jag äntligen färdig med Gone Girl!
En bok med många bottnar.

Om jag rekommenderar dem?
-Ja, men bara om man inte har andra problem att lösa...

Kommer jag att läsa/lyssna på fler böcker av Gillian Flynn?
-Ja, jag kommer antagligen att lägga allt annat åt sidan och bara flyta med!

Det är så konstigt för jag gillar inte någon av hennes huvudkaraktärer i böckerna,
ändå vill man hela tiden höra mer!!!

Ni som redan läst dessa.
Vad tyckte ni?
********************************

Nu ska jag kolla hur det går för Måns!
Kommer han vidare till final på lördag?

Kram och God Natt!

Maja

1 kommentar:

  1. Har läst Gone Girl och det var en äkta bladvändare! Inga sympatiska personer men sjukt spännande!
    Maggan i Skåne

    SvaraRadera