fredag 29 maj 2015

Vet Ni hur svårt det är att fotografera...

...när man är en slarvmaja och lägger sina kameror lite varstans?

OM man sedan hittar någon av dem,
så är det ju alltid ett stort plus om minneskortet sitter i så att man kan fotografera!

Alltså slutade Sanna efter tre år på högskolan utan att vi tog ett enda foto på henne!
Jag skäms, men är glad över att det fotograferades från andra håll och att vi kommer att få ta del av de bilderna senare!

Efter ett febrilt letande i kväll så lyckades vi hitta två kameror och ett minneskort!
Nu återstår bara att hitta den sista med ett minneskort i.
Förhoppningsvis!!!

Tänk att det alltid är så här med mig och mina kameror!
Kanske är det så bara för att de är så små så att jag lätt får ner dem i bakfickorna på jeansen!

Jeansen!!!
Jag måste kolla tvättkorgen också, naturligtvis!!!

Ja, så är det här.
Om jag försöker att städa ordentligt eller byta plats på något så hittar jag ingenting sedan!

Låt mig nu få visa vad jag sytt!
Innan jag "stollade" mig i hundrastgården och lite grand efter!

Jag hade inte riktigt halva handsömnaden av kantningen kvar att göra
och det tog sin lilla tid.
Ont gjorde det, men nu är den klar!

Mönstret hämtade jag hos Mary.
Hon är den av mina favoritbloggare som jag prenumererar på blogginläggen hos.

De fina tygerna har jag fått från Evas syrum.
Min kvilt är ca: 76 x 76 cm
eller 30" x 30".

Den ska få bli en duk
eftersom jag inte har någon barnvagn med tillhörande baby att använda den till.

Önskar att jag hade haft den till Sannas barnvagn.
Den hade varit perfekt till det grå/ vita/ lila i den!


Tack för alla hälsningar och fina kommentarer!
Ta hand om Er!

Kram//Maja

5 kommentarer: