fredag 1 maj 2015

Tänkte att jag skulle vara med...

...och sy några av alla mönstren ur denna boken:
I dag drar nämligen Lori Holt igång sin Sew Along.

Första blocket är detta.
Det vill säga samma block som jag sydde en nåldyna av igår, 
men till skillnad från den så är 
denna rättvänd!

Nu är jag inte så säker på att jag "rapporterar" in denna till henne.
Det där med # hit och #dit har jag inte riktigt hängt med på
 och jag är inte säker på att detta är rätta tillfället att lära sig!

Vi får väl se hur det blir med den saken...

Jag har sytt nästan hela dagen och nu ska jag bara sätta mig och ta det lugnt,

men innan det!

TACK, 
ni härliga tjejer som hänger med mig på min bokutmaning!

Dagens vinnare är Eva!
Det blir en riktig utmaning för mig att skicka scraps till en tygaffärsinnehavare;-)
Grattis,Eva! 
Tyger kommer inom kort!

Grattis också AnneMarlen!
Du vann månadens kommentar!

Det var ju så att jag utlovade att jag skulle skicka något till någon som kommenterade.
KM sade att den 23/4 och kommentar nr.3 skulle vinna så då blir det så!

Ha nu en riktigt skön kväll!

Min kropp skriker efter vila!
Det är ansträngande att sitta och sy en hel dag;-)

Kram//Maja


3 kommentarer:

  1. Hoppsan, så spännande. :) Inte visste jag att jag deltog i något lotteri :) tackar.
    Nu ser jag fram emot att vittja brevlådan.

    Lori Holt gör så mysiga kviltar. Följer hemne på bloggen och njuter. lycka till med dina block.
    Ha en bra fortsättning på helgen, kram!

    SvaraRadera
  2. Nä men - vann jag!!! Åhh, vad kul!! Spännande att få se vad som kommer! Tusen tack! :-)
    Gillar också Lori och följer vad du kommer att skapa!
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Jag har också köpt Lori Holts bok och funderar på att hänga med på hennes sy tillsammans.

    SvaraRadera