torsdag 28 maj 2015

Om man har fantasi...

...så kan man lägga sin "juvel" i en 
kuvertväska gjord av två  block "Juvelasken".
Mia använde sina kunskaper till något nyttigt
och väldigt snyggt!

Bra jobbat, Mia!
Jag är stolt över att vara din "fröken";-)
Tack för att du skickar bilder på dina färdiga alster till mig 
och låter mig visa upp dom!

Kram till Dig!


******************************************************************************
Jag vill också TACKA för alla trevliga kommentarer jag fick 
på föregående inlägg!

Det är osäkert att jag svarar på dem en och en.
Det kommer inte att ske på några dagar i så fall.

Efter en natt med svårt att sova 
så har dagen varit fulltecknad och jag är nog rätt så snart på väg i säng.

Handen är undersökt och ska tittas till igen, 
men "domen" lyder ganglie och trasig ledkapsel.
Det kommer att bli bra!

Nu ska jag mest försöka att komma över det onda i kroppen.
Det visade sig att både höger höft och axel också fått sig en rejäl törn!

Så i morgon,
 på Sannas högskoleexamen kommer denna mamman inte att visa sig i klänning
och sommarlätt, utan mer påpälsad och varmt klädd.
Här behövs hållas lite muskler och leder varma!

Ta nu hand om Er och var rädda om Er!

Det är ett ögonblicksverk när något händer!

Kram//Maja




2 kommentarer:

  1. Väldigt snyggt ipad-fodral och fina tyger.

    SvaraRadera
  2. Kuvertväskan är jättefin! Hoppas dina krämpor försvinner fortare än smör i solsken, för det är inte roligt att ha ont. Ta det lugnt och (som du säger) håll dig varm <3

    SvaraRadera