torsdag 26 maj 2011

I dag i Lidköping...

...träffade jag Ing-Marie Millqvist hos 
Marie på Quiltbutik Textilia.

Tyvärr står hon och gömmer sig bakom sin nya kvilt, 
men eftersom den ska vara med 
Lapptekniksutställningen
Spikens fiskeläger ute på Kollandsö i sommar,
 så passar jag på att visa lite av den.
Utställningen är öppen 
fr.o.m den 16 t.o.m. den 24 Juli .
Det är 5 stycken Lidköpingsdamer som har sytt och ställer ut. 
Ni kanske kommer ihåg dessa kviltar
sedan utställningen i fjor:







Ja, det var mycket fint att titta på och köpa om man ville.
Nu ska jag pricka in dessa dagar i almanackan och
visa min väninna på Kolland.
Hon kan nog räkna med ett litet besök från undertecknad samtidigt ;-)
********************************
Jo, jag handlade lite av Marie samtidigt,
men det får ni se i morgon.
Ha en trevlig kväll!!!
Kram Maja

6 kommentarer:

  1. Du kan vara lugn Maja, jag har ingen ågren, jag älskar att kampa med Mr Deadline!!!! Och tygerna till den finns hemma, det är bara till prototypen det saknas, och i värsta fall ger jag mig på orginalet direkt....
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg! Den med symaskinen är verkligen läcker! Har sett den förut.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint du visar oss idag!
    Jag säger som Mia att kvilten med symaskinen är helläcker!

    Kramar!
    Elisabeth

    SvaraRadera