fredag 13 maj 2011

Läggdax!

Jag vet att jag lätt går lite till överdrift!!!
Som nu t.ex. Jag har sovit 15 minuter sedan jag gick upp 03.00 i natt!!!!
Det är alltså dax att uppsöka "bingen" och jag kommer inte att orka skriva kommentarer hos någon!
I dag har jag skurit sönder många fina tyger och jag anar att Evaj misstänkte något liknande när hon utmanade mig!!!
Fast det kommer att bli bra!!!
(Visst är det roligt att åtminstone låtsas vara säker)?
Nej, nu tänker jag krypa ner under detta 
och förhoppningsvis sova till 08.30 utan att vakna med ryggvärk!
*****************************
Kram Maja

8 kommentarer:

  1. BLÅSER...och din ryggvärk är borta...Sov gott ,för det skall jag oxså göra.
    Resten tar vi över Skype.!!!kramis från den gamla

    SvaraRadera
  2. Det var ett somrigt och fint täcke!
    Har fastnat i soffan fast jag borde gå och lägga mig. Vi har kalas och massa ska fixas innan.
    Och det är bara en vecka kvar tills vi träffs! Kul!
    Kramelikram Mia

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för att ryggvärken släpper. Har själv sovit ungefär 9 timmar i sträck, vet inte när det hände sist.

    SvaraRadera
  4. Under det täcket måste du sova riktigt gott! Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Oj, vilket superhärligt täcke du ska krypa under. Hoppas sömnen gör gott och att du känner dej pigg o utvilad utan värk när du vaknar.
    Kram o ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  6. Under det täcket hoppas jag du sovit gott och är pigg och kry igen.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej Maria!!!Hur mår du idag????Kramar

    SvaraRadera